Forum Forum o koniach rasy huculskiej Strona Główna Forum o koniach rasy huculskiej
Forum o hucułach
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dopuszczalne maści
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o koniach rasy huculskiej Strona Główna -> hodowla
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawko



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 15
Skąd: jelenia góra-strużnica

PostWysłany: Pon Gru 01, 2008 15:47    Temat postu: dopuszczalne maści Odpowiedz z cytatem

witam...mam pytanko jakie. mogą być maści klaczek?? bo chyba wszedł przepis że nie mogą mieć w ogóle żadnych odmian. a tak na marginesie o co chodzi z tymi odmianami bo jestem zielony Very Happy
_________________
ryba pływa w wodzie ;D
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Gru 01, 2008 15:47    Temat postu:

Powrót do góry
kejti



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 2382
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Gru 01, 2008 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Klacze mogą mieć odmiany, tylko ogiery nie.
Odmiany czyli białe plamki na pysku (gwiazdki, strzałki itp.) i/lub nogach (skarpetki, koronki itp.).

Klacze nie mogą być kasztanowate z jaśniejszą grzywą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Strucelka



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 1382
Skąd: kraków

PostWysłany: Nie Kwi 18, 2010 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co prawda nie o maści, ale o oko chciałam spytać.
Czy jest dopuszczalne w hodowli rybie oko? Czy na starcie dyskwalifikuje klacz?
_________________
Tam szum Prutu, Czeremoszu...
Dla Hucuła nie ma życia, jak na połoninie...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
cinek



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 87
Skąd: Uherce Mineralne